torsdag den 16. februar 2012

{ FERIE HYGGE }

Igår fik jeg så den valentinsdag jeg ikke fik tirsdag :) Kæresten og jeg var først i Rødovre Centeret hvor vi rigtig hyggede og spiste middag på Butterfly. Jeg fik en lækker pastaret og Peter en burger :)
Bag efter tog vi ud og skøjtede. Det var vi begge to virkelig ekstrem dårlige til, og vi gav op efter blot 3 omgange! Da vi havde skøjtet tog vi op i Rødovre bowlinghal, hvor vi mødtes med min mor og mine søstre. Det var super hyggeligt at bowle, også selvom jeg kun kom på en 3. plads!
Da jeg hen af aften var blevet lidt dårlig og vi ikke rigtig orkede at tage hjem, blev vi og sov hos min mor og hun havde lavet lækker brunch da vi vågnede. God start på dagen!

Min kæreste er ikke lige den mest pro. til at tage billeder ;)
Peters lækre burger!
Min pastaret med kylling i flødesauce
Her kan man se mit fine ear-cuff jeg købte i tirsdags
Peter og jeg <3

Mine to søstre, mig og min mor i bowlinghallen
Sara der skal til at skyde :)
 Peter skal til at skyde :)
Mig :)
 Fiiiine bowlingsko!
 I skøjtehallen
En lille del af den lækre brunch!

Det har været nogle lækre ferie dage og jeg har især nydt at tilbringe en del tid med familien :)
Håber også, at i derude har haft en fantastisk ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar