lørdag den 18. februar 2012

{ FASTELAVNSFEST }

Puha for en vild aften igår! :)
Min kæreste og jeg holdte fastelavnsfest for nogle venner igår aftes og den fik da ikke for lidt. Der var sexede politi, sygeplejerske, stewardesser og meget meget mere :) Det var en rigtig fed aften, men har dog lidt ondt i håret i dag! puha. Det er en af de dage hvor man har lyst til at sige at man aldrig drikker igen. Men allerede i aften skal jeg til 20års fødselsdag hos en veninde, så det kommer jeg vidst ikke til at holde.

Mig som "Sexy secretary"
Mig igen :)
Min kæreste som "Top Gun Pilot"
 Så blev man lige pludselig til "Sergant Sexy" sammen med Slutty nurse
 Pigerne <3
 Sammen med en af ørkenens sønner :)
 Med en sød engel (der har mistet sine vinger) :)
 Mine dejlige piger



Hvor er det sørgeligt at tænke på at dagen imorgen er den sidste dag i ferien :( ØV! Nå, men jeg må hellere til at komme igang med at lave mad og gøre mig klar til i aften.. Skal allerede være der om halvanden time og sidder stadig i mit nattøj med sprutånde fra igår ;)
Håber også I har haft en god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar