søndag den 1. april 2012

NYT FRA NELLY PÅ VEJ

Jeg har været så heldig at få penge af min far i fødselsdagsgave så jeg selv kan bestemme hvilket tøj jeg ville købe for dem :) Jeg har købt nederdelen fra Zara som jeg bloggede om sidst, og så har jeg også lige været inde på Nelly.com og bestille noget tøj derfra. Der var indtil igår fri fragt, så det var jo dejligt at spare lidt på det :)

 Smuk blonde kjole fra Lili London til 349 kr, kan købes HER
 Smuk guld top fra Club L til kun 99 kr, kan købes HER
Skøn skøn sommer top/body som passer til det meste også fra Club L til kun 79 kr, HER

Håber også det bliver dejligt vejr imorgen så jeg kan komme ind og gå en tur på strøget og kigge efter mere tøj :) Er gået helt i shopaholic mode! Kan du anbefale nogle gode butikker jeg bare SKAL ind i? :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar