mandag den 27. februar 2012

{ DER RØG DEN WEEKEND }

Endnu en weekend gået og vi er nu en uge tættere på huen! Jeg kan ikke vente med at være færdig med gymnasiet! Fredag skrev vi vores blåbog og det var rigtig hyggeligt, men aftenen sluttede desværre tidligt. Lørdag var kæresten og jeg til fødselsdag hos hans kusines søn, Aksel, som blev 4 år. Han har også for under et år siden fået en lillesøster, Elanor, som bare er uimodståeligt sød! :) Lørdag aften skulle jeg i byen med nogle af mine ynglings-tøser og det var bare en super tur! Søndag stod derfor på afslapning, lektier og tv.. :)
Håber også at du har haft en fantastisk weekend! :)

 Min søde kæreste med hans gran-kusine, Elanor
 Smukke Elanor
 Elanor og jeg
 SÅ fin!
 Fødselsdagsbarnet med sin gave :)
To små legebørn :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar