fredag den 20. januar 2012

{ TGIF! }

Endelig fredag, den dag man venter på, alle andre dage i ugen. Stuen fik lige en lille make-over igår, men har endnu ikke fået taget billeder af det, men skal nok lave et indlæg om det snarrest muligt :)
I aften skal jeg hjem og spise hos mine svigerforældre, hvor vi altid får rigtig dejlig mad, god vin og hygge. Og selvom det er fredag, bliver den nok ikke så sen i aften, da min søde kæreste har galla imorgen, hvor jeg også skal med. Det ser jeg rigtig meget frem til, men som altid er spørgsmålet: Hvad skal jeg have på!? Nu hvor det ikke er mit eget galla, vil jeg ikke være for overdressed, men der er heller intet værrer end at være underdressed og ligne en, der ikke var forberedt. Så i aften vil jeg ordne mine negle og øjenbryn og så er det kun tøjet (hvilket også er det største problem) og skoene der mangler.
Disse smukke sko fik jeg af kæresten i julegave og kunne være et godt forslag til imorgen. Hvad siger i? :)



Hav en helt fantastisk weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar