tirsdag den 10. januar 2012

{ Køkken inspiration }

En af de ting jeg elsker mest ved et hjem, er køkkenet. Der findes så mange fantastiske måder at indrette og dekorere det på. Personligt, kan jeg ikke rigtig gøre noget ved mit køkken lige pt. da jeg allerede har malet det hvidt og det er desværre en lejebolig og jeg må derfor ikke ændre så meget på den. Men det betyder ikke, at man ikke kan drømme jo! :) Her er nogle af de smukke køkkener jeg har kigget på i dag.

 
 To smukke køkkener med masser af detaljer. Er især vild med hylderne, der erstatter køkkenskabe.
 To anderledes emhætter, som passer ind til køkkendet i modsætning til mange af de gamle, klodsede af slagsen. Syntes emhætten til venstre er fantastisk, da den falder helt ind i køkkenet. Meget moderne.
 Lidt mere gammeldags køkkener, men super charmerende og lidt mere personlige end de moderne køkkener. Begge køkkener har en virkelig flot vask!
Disse to syntes jeg, er en form for mellemvej mellem det gammeldags og moderne. Det til venstre er meget lyst og har et flot mørkt gulv der giver lidt kontrast, mens det til højre er meget fint i detaljerne med det gyldne tema.

Jeg håber, at jeg en dag kan få lov til at indrette/designe mit eget køkken, og jeg vil helt sikkert blande alle stilarterne fra disse billeder! Hvilket køkken kan du bedst lide? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar